Mijn Enerdo is het online systeem van Enerdo dat je structuur en overzicht biedt vóór, tijdens en na je bouwproject. Bij de start van je project, krijg je toegang tot “Mijn Enerdo”. Het systeem begeleidt je gedurende het hele bouwproces. Via het overzicht en berichten per e-mail weet je welke documenten of gegevens je nog dient aan te leveren om het project goed te laten verlopen. Met Mijn Enerdo ontstaat een actueel bouwdossier en u vindt er steeds alle relevante gegevens (documenten, offertes, facturen etc.) in terug. Daarnaast neemt Enerdo je veel werk uit handen door toe te zien op de documentenstroom van je gehele bouwteam. Zo hebben alle betrokken partijen direct de juiste documenten in bezit en kan het werk op een veilige manier uitgevoerd worden.

Voor architecten

Je vervult een belangrijke functie tijdens het bouwproces. Daarom is het fijn als je voor elk project steeds inzicht hebt in de actuele stand van zaken. Mijn Enerdo biedt je overzicht voor elk project. Je kan dus elke klant afzonderlijk opvolgen en de nodige persoonlijke service verlenen.

Voor particulieren

Mijn Enerdo helpt je met het structureren van je bouwproject. Je vindt er een checklist van aan te leveren documenten en op de juiste momenten ontvang je feedback en opvolging van Enerdo. Alle benodigde gegevens en documenten, bijvoorbeeld bij EPB-verslaggeving of veiligheidscoördinatie, vind je terug in Mijn Enerdo. Je hebt dus altijd een actueel overzicht van de stand van zaken.

Voor bouwpromotoren

Je voert het bouwproject uit voor jouw opdrachtgever en werkt daarvoor samen met diverse andere partijen. In Mijn Enerdo vind je steeds een actueel overzicht van het project. Je bent altijd op de hoogte van de status en de werken die uitgevoerd moeten worden door de verschillende partijen. Daarnaast zie je in Mijn Enerdo precies welke documenten en gegevens nog aangeleverd moeten worden. Je hebt dus altijd alles onder controle.